Tuesday, April 23, 2013

~LO: Dingoes & I~

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!! Leiska pitkästä aikaa! :) Olen alkanut nyt viimeistelemään niitä toissaviikonlopun leiskoja. Tässä niistä ensimmäinen. Minä ja ukko käytiin tervehtimässä ihania dingoja Healesvillen eläintarhassa. Voi että minä tykkään näistä kuvista. Tulee aina hyvä mieli kun niitä katson. Hihii. :) Paperit ovat American Crafts 'Campy Trails'-sarjaa.

Eeeeeeeeeeeek!!! A layout! :) I have started trying to finish the layouts I made at the retreat the other weekend. This is the first one of them. Mr.P and I went to say hello to the dingoes at Healesville Zoo. I love these photos. Just seeing them makes me feel all happy and giggly. :) The papers are American Crafts 'Campy Trails'-range.

4 comments:

  1. Apua, eikö sinua pelottanut, kun tuli noin lähelle?!!! Antoiko se pusun, hihii?

    P.s. Anteeksi, etten ole kommentoinut pitkään aikaan, mutta kun minua rupesi hävettämään niin paljon, kun en ollut kommentoinut pitkään aikaan, etten edes kehdannut tulla kommentoimaan. Nämä on taas näitä pölhöilyjuttuja. ;-) Nyt päätin kuitenkin uskaltaa... Anteeksi hirveästi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli aivan ihana kun kävit kommentoimassa. Minä ajattelin että olenkohan sanonut jotakin tyhmää tai ehkä sinä vaan kyllästyit katsomaan minun ruokajuttuja koko ajan. :(
      Nuo dingot ei kyllä olleet ollenkaan pelottavia. Ne oli niin suloisia. Oli kyllä vähän huimaa kun se yhtäkkiä alkoi nuolemaan poskea. Hihii! Kiva kun oli kamera mukana!

      Delete
  2. Iik, nehän pussaa sua ja Paulia! Hurjaaaa! Varmasti kutitti!

    Huippua kun olet skräppäillyt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oli kyllä kiva laittaa leiska blogiin pitkästä aikaa! :) Jee! Ja dingot on ihania!

      Delete