Tuesday, April 24, 2012

S2 - #67 Chicken & Spinach Risotto

Chicken & spinach risotto, pg.30

My first ever risotto!!!! Eeeeeeek!!! I have been so nervous about trying to make it, but thought that today would be the day. I don't have a big pot, so I used a deeper frying pan instead. I think I did pretty well, even though I think it is a bit mushy... The taste was really great though. I am happy enough! :)
Minun ihka ensimmäinen risotto!!! Iiiiiik!!! Minua on hermostuttanut kamalasti tämän tekeminen mutta tänään sitten lopultakin uskalsin kokeilla. Minulla ei ole isoa kattilaa, joten käytin korkealaitaista paistinpannua sen sijaan. Ihan hyvin sujui vaikka lopputulos on kyllä vähän liian mössöinen. Mutta hyvälle maistui! Ihan tyytyväinen olen. :)

2 comments:

  1. Minäkään en koskaan tee risottoa kattilassa, kun pelkään että ne sipulit ja muut kärähtävät, kun se kattilan pohja on niin ohut. Teen aina semmoisessa isossa paistinpannussa, ja hyvin on onnistunut. :-) Tykkään muutenkin risotoista hirmuisesti, kun niihin voi laittaa melkein mitä vain. Se hämmentäminen kyllä joskus vähän tökkii.

    ReplyDelete
  2. Minusta oli kamalan pelottavaa tehdä tämä minun ihan ensimmäinen risotto. Menin ihan täysin ohjeen mukaan kun en kyllä muuten tajuaisi että miten paljon siihen lisätään nestettä. Nooh, kirjassa on jäljellä vielä toinenkin risotto.. kääääk! saan vähän lisäharjoitusta. :)

    ReplyDelete