Thursday, March 22, 2012

S2 - #32 Cherry Heaven

Cherry Heaven, pg.47
(the last recipe)

Today was just one of those days when I felt like making something. I thought it would be lovely to make some desserts... one for Paul and one for me. I have such a sweet tooth, so Paul gets something all to himself only if it has something that I really don't like. This dessert has canned cherries and I am not crazy about them. This dessert also has vanilla yoghurt, coconut essence, Fruche and a Cherry Ripe. I divided it into several cups, so that he can just pick one from the fridge when he wants.

Tänään oli vähän sellainen päivä että halutti taas tehdä jotakin. Ajattelin että voisi vaikka tekaista pari eri herkkua.. yksi Paulille ja yksi minulle. Hihii! Minä olen kyllä melkoinen herkkusuu, joten Pauli saa itselleen jotakin vain jos siinä on jotakin sellaista mistä minä en niin tykkää. Tässä oli tölkkikirsikoita, mitkä ei minulle niin maistu. Tähän herkkuun tuli vaniljajugurttia, kirsikoita, kookosesanssia, Fruchea (sellaista jugurtti-rahkamaista juttua) ja Cherry Ripe suklaapatukka. Laitoin sitä sitten moneen kuppiin, niin ukko saa napata aina yhden jääkaapista kun siltä tuntuu. Hih!

3 comments:

  1. Just eating pot number two of this beautiful little dessert. Hot damn, it's good! :) The photos are awesome, but the real thing is even better! :)

    ReplyDelete
  2. Hihii, aika karua, että Pauli saa jotakin vain jos siinä on jotain sellaista mistä sinä et tykkää. :-D

    Minäkään en tykkää tölkkikirsikoista. Tuoreet kyllä menee.

    ReplyDelete
  3. Hihii! Kyllähän Pauli saa syödä kaikkea mitä minä teen, mutta silloin saa jonkun reseptin teoksen ihan kokonaan itselleen jos siinä on jotakin mistä en tykkää.. minua ei huvittanut tuota edes maistaa. Ukko oli yllättänyt siitä kuinka paljon se itse siihen tykästyi vaikka on vähän sellainen jugurttia pelkäävä. :) Hyvä että maistui. Minun kakkuakin vähän maisteli vaikka raejuusto pelottaa vieläkin enemmän. Vaikka Pauli syö lähes kaikkea, niin maitotuotteet on ne kaikista vaikeimmat!

    ReplyDelete