Wednesday, December 14, 2011

S2 - #3 Christmas strudel

Christmas strudel, pg.43
you can find the recipe in the ebook here (available until the end of the year)
Wow! Making strudels is so super easy now! I am very impressed with myself. This time I used the filo pastry that doesn't need to be frozen. WoW!!! It was sooo easy to work with. I couldn't believe it. The filling in this one is: pie apple, mixed spice and fruit mince.

Vau! Strudelien tekeminen on kyllä superhelppoa nyt. Oon ihan innoissani kun olen oppinut! Tällä kertaa käytin sellaista filotaikinaa mitä ei tarvi pakastaa. Voi että sen käyttäminen oli helppoa. En ollut uskoa! Ihanaa! Tämän strudelin täytteenä on: omenaa (täällä sitä myydään tölkeissä nimellä pie apple), mixed spice mausteseosta ja fruit mincea.. mitähän sekin on suomeksi. huh huh.

2 comments:

  1. Minä olen sitä mieltä, että sinun pitää perustaa jonkinlainen kahvila tai leipomo, josta voisit sitten myydä näitä herkkujasi kaikille. :-) Sitten sinun pitää myös perustaa nettimyymälä, josta toimitetaan tilauksia myös Intiaan, hihii. Ja kanta-asiakaskortti minulle heti kiitos. :-)

    ReplyDelete
  2. Hihii!!! Sinä oot ihan hassu! :) En kyllä tiedä että tykkäisitkö näistä ollenkaan... Nämä on niin tällaisia laihdutusversioita. hih! Pauli rukka joutuu syömään aina kaiken yksin kun minäkään en voi (perhanan raudat!). Meidän pakastinkin jo vähän tyhjeni, mutta nyt on tupaten täynnä taas. oih.

    ReplyDelete